Ichimoku Kinko Hyo

A blog devizakereskedelemmel foglalkozik, másnéven Forex-szel. Egy japán stratégia/rendszer segítségével: ő lenne az Ichimoku. A bejegyzések a rendszer ismertetéséről, tippekről, tapasztalatokról, hírekről, meglátásaimról és néha rólam fognak szólni.

Friss topikok

  • mr.smith.98765: check this commodity robot, it seems to make awe... (2014.05.10. 22:43) Mea culpa
  • mr.smith.98765: gregforex.com (2014.02.13. 09:39) Megoldás
  • adam21: Szia! A karaktermuhely@gmail.com címen vagyok e... (2010.02.21. 10:55) Az Ichimoku
  • Legionnaire: @Independence: Most olvastam. A hülye rss olvasó... (2010.01.14. 21:35) Tapasztalatok az első hét alapján
  • future61: üdv mindenkinek (2009.12.15. 13:29) Istenem!

Archívum

HTML

Megoldás

2009.12.16. 08:46 | bétehumaine | 7 komment

Egyik kedves trader társunk javasolta számomra az Openoffice nevű ingyenes programot a rendszerleírásos bejegyzéseim felett való szenvedésemre, vagyis, hogy konvertáljam át pdf.be. Nos épp ezen ügyködök, összerakom a két részletet, kicsinosítom és pdf-be konvertálom, hogy könnyebb legyen megbírkózni vele.

Utána már csak két kérdés merül fel. Feltöltsem-e valamelyik ingyenes tárhelyre, vagy akit érdekel, dobjon nekem egy e-mailt és elküldöm neki az anyagot. Ha valakinek van ezen dilemmához hozzáfűznivalója, szívesen várom.

Jó kereskedést mindenkinek továbbra is!

A bejegyzés trackback címe:

https://ichimoku.blog.hu/api/trackback/id/tr671601471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Legionnaire 2009.12.16. 12:18:04

Szia Zoli!

Szerintem töltsd fel egy tárhelyre. Ezek az anyagok elvileg évekig jól fognak jönni az Ichi-vel ismerkedőknek. És magad is megkíméled attól, hogy folyamatosan küldözgetni kelljen a fájlokat.

Joci span

Independence 2009.12.22. 11:33:28

Sziasztok!

Köszönet a magyar leirásért, frankó lett!
Legionnaire átnéztem 21devizán a h4-es legutolsó tenkan-kijun crossokat, semmi mást ,csak a kereszteződést! 1db minuszos 2 nulla környékén van épp most. A többi biztonságban, vagy elég szép trendben csücsül. Persze most jó időszak van-volt , megkorreláció, de akkor is. Szóval tényleg rá kell feküdni az "Icura":D

grafikon 2010.03.20. 12:53:57

Tisztelt Szerkesztő!

Nagyon hasznosnak találtam az oldalakon leírtakat.
Kérem, hogy a leírtakat az illusztrációkkal együtt pdf- formátumban megküldeni szíveskedjen.
Köszönöm.

moltz 2010.03.21. 22:16:23

Tisztelt Szerkesztő!

Nagyon érdekesnek tartom amit itt olvastam és látok benne lehetőséget. Amint irta is, hogy pdf formátumban fellehető. Kerestem az oldalon és nem találtam :S Kérném tisztelettel, küldje el nekem a pdf formátumban.
Köszönöm

valami01 2010.04.22. 12:17:07

Sziasztok!
Szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy weboldalt:

www.cashbackforex.com/?aid=6393

A regisztráció ingyenes, és rajtuk keresztül a bróker által levont jutalék vagy spread összegéből lehet visszakapni x%-ot. Nyertes és vesztes trade-ből egyaránt. Rengeteg bróker partnerük van, többek között Alpari, FXOpen, Dukascopy, stb. Én már több mint egy éve használom őket, havonta fizetnek ki Paypal számlára. Ahogy írtam, teljesen ingyenes a regisztráció, szóval mindenképp megéri, csak nyerni lehet vele.

kodko2 2012.07.07. 22:18:28

Kérem küldje el a leírást pdf-ben a
westyforsale@gmail.com címre
Köszönöm

A blog megírása óta is aktívan tradel?
üdv
süti beállítások módosítása